13 iunie 2008

BLOGUL O AFACERE

Ceea ce părea la început doar o nouă modalitate de comunicare s-a transformat într-o adevărată afacere, chiar şi în România. Proprietarii de bloguri, un soi de jurnale virtuale pe Internet, încasează lunar bani buni, dacă au succes în rândul cititorilor. Chiar şi câteva mii de euro. Oamenii de afaceri i-au prins însă gustul, pentru că şi lor blogul le poate aduce avantaje. În România se estimează că există peste 10.000 de bloguri. Primele bloguri româneşti au apărut în urmă cu patru ani. Mulţi dintre autorii lor îşi pot rotunji veniturile. Dacă în România totul e încă la nivel de joacă, în străinătate autorii de bloguri au devenit lideri de opinie. În Franţa, unii au fost invitaţi la dezbateri pe teme politice. În plus, mulţi politicieni şi-au făcut bloguri pentru că pot discuta direct cu alegătorii. Este cazul lui Dick Cheney sau al lui Nicholas Sarkozy. Şi Adrian Năstase a ales să interacţioneze în acest fel cu alegatorii.